La Festa de la Patrona

Benvolguts:
Després d’un estiu, que volem hagi estat reconfortant tant a nivell físic com espiritual, ens trobem per iniciar un nou curs que desitgem sigui ben profitós per a tothom.
La sacsejada que hem patit enguany amb” l’atemptat del terror” a Barcelona ens fa adonar de la importància de tenir una mirada oberta al patiment propi i al dels altres…

Com cada any, a l’iniciar el nou curs, els qui formem la Comunitat Parroquial de la Mare de Déu dels Dolors ens trobem per a celebrar la festivitat de la nostra Patrona, que enguany serà el dissabte, 16 de Setembre 2017.

Aquesta festa, que aplega tota la comunitat parroquial entorn a la Mare de Déu, ens convida a sentir-nos membres vius de la nostra Parròquia.
Tots els grups i membres que formem la comunitat hem de sentir-nos responsables de la marxa de la Parròquia, sols no podem fer res. Per això, necessitem la força del Crist i el recolzament de la comunitat.

Aquest curs es jubila mossèn Benet i al final de l’Eucaristia volem fer-li el comiat tot dient-li “arreveure” perquè ben segur que podrà donar un cop de mà al nou rector: mossèn Wilson Muhire a qui acollirem a la Comunitat amb molta il·lusió .

Recordem que TOTS SOM PARRÒQUIA, i cadascú al seu nivell se n’ha de sentir responsable. Aquesta festa ha de ser un nou impuls i una ocasió per a prendre consciència d’aquesta realitat.

Us convidem, doncs, a participar a L’EUCARISTIA I SOPAR DE GERMANOR DEL DISSABTE 16 DE SETEMBRE, donant gràcies per la fe viscuda en la Comunitat i prenent un nou impuls i alè, tot mirant el futur.

CONSELL PARROQUIAL.

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )